sunnuntai 13. elokuuta 2017

YSTÄVÄNI MUN, SUOMESTA

IMG_6443 IMG_1144 IMG_1150 IMG_1273 IMG_1529 IMG_1571 image1 (3) IMG_6373 IMG_6358 IMG_6477 IMG_6392 IMG_6381

(Kuvat ovat sekaisin kaikilta päiviltä).

He tulivat, he olivat ja he lähtivät. 
Miten ihanalta tuntuikaan nähdä heitä pitkästä aikaa. Olla ja mennä, seikkailla ympäri Pohjois-Saksaa ja tehdä pieni reissu Tanskankin puolelle. Miten turvalliselta elämä tuntuikin, kun vierellä oli tutut ihanat ystävät, joiden kanssa pystyi vaihtamaan kuulumisia kasvotusten. Mä niin nautin, vaikka alitajuntasesti koko ajan valmistauduinkin siihen, että kohta pitää taas hyvästellä.
Nyt he ovat kuitenkin matkalla takaisin Suomeen ja toivottavasti perille ongelmitta pääsevät. Minä matkaan nyt kahteen viimeiseen viikkoon Saksassa. 
Palataan jälleen, viimeistään Suomessa.
Kiitos! <3

-Maikki


6 kommenttia:

  1. Iso kiitos ja sydän sulle ❤ niin monta kokemusta rikkaampana, kaikesta sähläyksestä huolimatta onnellisena nyt Hampurissa, kohti Suomea ❤

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos myös teille! <3 Toivottavasti teillä oli mukavaa! Ja pääsitte turvallisesti perille.

      Poista
  2. Aivan tosi ihania kuvia!:) ja huippu että sait tytöt sinne sun luokse vierailulle!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, hienoja paikkoja hyvä kuvata! Ja heidät oli kyllä mukava saada vierailulle! :)

      Poista
  3. Oli kyllä ihana tulla käymään! <3 Ens kerralla sit saan toivottavasti teiät mun luo kylää keskelle Euroopan hulinoita.
    Ennen kaikkee oli rentouttava reissu, kun tehtiin sitä mitä mieleen tuli eikä stressattu et mitä ehtii ja mitä ei jne.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Huippua kuulla, ihana kun kävitte.<3
      Pitääpäs alkaa jo vähän varmuuden vuoksi säästään rahaa, jos vaikka seikkailis sinne seuraavaks. :p. Tai, ihan ensin mä seikkailen kuitenkin Suomeen! :D

      Poista

Kerro ajatuksesi minulle♥