sunnuntai 6. elokuuta 2017

KAUPUNGISTA KAUPUNKIIN

unnamed (1) unnamed (2) unnamed unnamed (8) unnamed (6) unnamed (5)
Seikkailuntäyteiset kaksi päivää takana. Löydettiin uusia kivoja paikkoja ja niiden myötä kuului paljon "wow"- huudahduksia suusta. Huristeltiin siis autolla kaupungista kaupunkiin ja nautittiin elämästä Saksassa.
Oon tutustunu täällä toiseen Au pairiin, joka on kotoisin Nepalista. Kiva saada välillä viettää yhdessä hänen kanssaan aikaa, vaikka onkin pieniä kielellisiä ongelmia. Voin todeta kuitenkin sen, että huonollakin englannilla pärjää, kun on vain kärsivällinen. Vähän heittää saksan kieltä sekaan, (joskus jopa suomea ja hän nepalia) niin siinä sitä on kerrassaan soppa. Kun toista ymmärtää, vaikka sitten monen mutkan kautta, on se pääasia. Ja tietenkin hauskanpito.

Niin, ehkäpä on myös hyvä sanoa, että suunnitelmat seuraavasta vuodesta ovat muuttuneet. Palaan 3-viikon päästä takaisin Suomeen jatkamaan opintojani. Ehkä nyt ei ole minun aikani jäädä Saksaan, se on toivottavasti kuitenkin jossain tulevaisuudessa. 
Tietysti harmittaa lähteä ihanasta perheestä pois, mutta näin on parempi itselleni. Käyn koulun Suomessa loppuun ja katson sitten uudelleen. 

Ensi torstaina saan vieraaksi Suomesta kaverit. Heitä onkin ollut kova ikävä. 
Palataan siis jälleen seuraavassa postauksessa.
Mukavaa viikkoa jokaiselle!
-Maikki

2 kommenttia:

  1. Harmi, ettet voi jäädä sinne. Mä toivon, et saat uuden mahdollisuuden. Nauti täysillä❤

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Harmittaahan se, mutta näin tämä meni tällä kertaa. Mä yritän silti nauttia viimeiset viikot täällä <3

      Poista

Kerro ajatuksesi minulle♥