maanantai 24. heinäkuuta 2017

VIIKONLOPPU BERLIINISSÄ

unnamed (1)
unnamed (5) unnamed (6) unnamed (7) unnamed (8) unnamed (17) unnamed unnamed (4)
Joskus ei vain löydy sanoja siihen kaikkeen, mitä tuntee sisällään. Se tunne on sellainen, 
joka iskee usein muhun. Niin vaan iski jälleenkin. Annan kuitenkin ajatusten virrata tekstikenttään sellaisenaan..

Kun on niin onnellinen jostain ihmisestä. Siitä, että just se on mun ystävä ja just hänen kanssaan sain viettää unohtumattomat päivät mulle uudessa kaupungissa. Se on mun lapsuudenystävä, johon yhteydenpito jäi pariksi vuodeksi vähemmälle, mutta oikeastaan just siks tämä kaikki on niin onnellista, että satuttiin samaan maahan Au pairiksi, suhteellisen lähelle toisia ja samaan aikaan. Meillä oli mahdollisuus jakaa kahden viikonlopun ajan samankaltaiset kokemukset kasvotusten ja vierailla toistemme kodeissa täällä Saksassa. Emmi palaa takaisin Suomeen kuukauden päästä, mutta mun matka jatkuu vielä eteenpäin. Onneksi on mahdollisuus pitää yhteyttä "somen" kautta.
Kiitos! 

-Maikki


4 kommenttia:

  1. Oivitsi, Berliini näyttää ja näytti snäpin jne kuvissa niin kauniille kaupungille!!
    Jos ja kun tuun sinne viereiseen maahan ni käydää seikkailee tuolla! :D Ootko messissä?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se oli kiva paikka, vaikka ehkä liian iso asumiseen. Mutta vierailuun täydellinen.
      Käydään seikkailee, mutta mä tuun Suomesta messiin! :)

      Poista

Kerro ajatuksesi minulle♥