torstai 31. elokuuta 2017

HYVÄ NÄIN

IMG_6928 IMG_6927
Pikaiset kuulumiset Suomesta.

Perille pääsin, 18h matkustamisen jälkeen. Matka meni tosi nopeasti, joten sen pituus ei tuntunut juuri missään. (Mulla oli vaihtolento, siksi niin pitkä matka).Yks hujaus, niin olin kävelemässä pitkin Kuopion katuja. 
Tytöt oli olleet reippaita aamulla. Osa lähteneet käveleen mua vastaan, osa taas laittoi aamupalaa siskojeni Heidin ja Mirkan kämpällä. Kiva oli tulla takaisin tänne, kun sai hyvän vastaanoton heti matkan jälkeen. Muut lähti kouluun, mä jäin nukkumaan edellisen yön univelkoja pois.

Paljon on myös tapahtunut näinä päivinä, nimittäin sain tiistaina avaimet mun kämppään, eikä mulla ollut juuri tietoa, milloin pääsen asettumaan sinne ja laittamaan tavaroita paikoilleen. En omista autoa, enkä tuntenut ketään täältä, kuka voisi isolla autolla tulla muuttoavuksi. Vanhemmat olivat lupautuneet tietenkin, mutta hekin päivät töissä ja eri paikkakunnalla, niin hankalaa.
MUTTA, mulla oli maailman paras muuttoapulainen. Kaisla, joka nappas peräkärryn ja ajeli keskustaan auttamaan. Ja niin vaan saatiin tavarat kolmen (lopulta kahden) tytön voimin sisälle uuteen asuntoon.

Hyvä näin.
-Maikki

2 kommenttia:

Kerro ajatuksesi minulle♥