torstai 2. kesäkuuta 2016

HUPS KEIKKAA

Oltiin Mirkan kanssa Nooran luona pari yötä alkuviikosta. Vaikka osa meistä olikin päivät joko töissä tai koulussa, oli meillä silti illat aikaa. Hyvä ystävämme A tuli muutamaksi viikoksi tänne (Nooran luokse), joten huikeaa ollu viettää aikaa taas tällä samalla porukalla ja nähdä useammin A:ta. Kuvat siis Nooralta otettuja.

Ompa kiva pitkästä aikaa olla kirjottamassa postausta. Oon pitänyt salaa pientä taukoa tästä tai oikeastaan en ole ottanut ressiä blogista ja postausten tekemisestä. Kiirettä on pitänyt, mutta nyt on onneksi loma. Niin, koulusta tosiaan loma alkanut, mutta töissä mä oon nyt viettäny useammankin päivän.
Oon siis töissä yhdellä puutarhalla ja siellä päivät on tosi pitkiä. Aamulla herätys 5.45 ja työt päättyy yleensä 15.30. Muutaman kerran ollaan tehty reilu 10h päiviä. 
Yllätyin siitä, miten kivaa on olla töissä puutarhalla. En oo koskaan ennen ollut töissä sellasessa paikassa ja ehkä kerran elämässäni käynyt ylipäätään isolla puutarhalla. Tykkään mennä aina töihin aamulla, kun heti ensimmäisenä halliin astuessa on "huomentakuoro" pystyssä.

Huvittavinta on se, että yleensä ennen kun on ollut vapaapäiviä töistä, oon ollu enemmänkö mielissään. Nyt kun mulla on tämä ja huominen vapaata, harmittaa ja paljon. Lähinnä sen takia, että päivät on mukavempia, kun on tekemistä ja sellasta työtä, mistä oikeasti tykkää. Tämäkin päivä on mennyt vain löhöillessä ja tekemistä keksiessä, yksin ollessa. Välillä on kiva olla yksin, mutta oon koulu aikoina ollu tosi paljon itsekseen, niin alkaa tulla korvista ulos neljän seinän sisällä oleminen. Oon sellasta tyyppiä, ettei mua oikein huvita lähteä yksin ulos tai kaupungille, vaan jään aina sisälle.
Tosiaan, empähän ole tainnut mainita sitäkään, että tänne kämpälle muutti vajaa 2 viikkoa sitten mun sisko kesäksi asumaan. M sai töitä samalta puutarhalta, missä itsekin olen ja muutti sen vuoksi jo nyt tänne. Syksyllä meillä on tarkotus etsiä toinen kämppä ja muuttaa sitten sinne asumaan.

Tämä postaus oli nyt lähinnä kuulumisten kertomista. Yritän tästä eteenpäin tehdä postauksia useammin, kuin kerran pari kuukaudessa. Mulla ei ole tuolla puutarhallakaan enää kovin montaa päivää töitä, niin sitten sitä aikaa on vieläkin enemmän.
Mutta sanompahan vaan tälle elämälle, että hups keikkaa. Niin paljon jälleen tapahtunut, ettei aivan pysy itsekään perässä. Nyt saa toivon mukaan rauhottua, kun voi keskittyä pelkästään työntekoon, eikä yhtäaikaa myös kouluun. Hyvää kesälomaa!
-Maikki

5 kommenttia:

  1. Voimiten onnellinen saa olla siitä että on tommosia ystäviä joide kaa voi olla lähes joka ilta ja silti ei kyllästy. Niin jättiläiskokonen sydän teille kaikille viidelle!❤️

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se karkas ni pakko jatkaa et melko rento meininki ollu meilä ko osa lähtee töihi ja osa kouluu ja töissä läppää riittää xdd ja en kestä tota "huomentakuoro" - vähä vaa repesin 🙈 älysin mitä tarkotit mut ei me sentää lauleta siellä, ahahah. :D

      Poista
    2. Ihana kommentti, kiitos Noora ja samat sanat sinulle!♥ Mutta sehän on vaan totuus ja parasta alottaa työt aamulla sanomalla ensin huomenet. Ei lauleta ei, sentään:D

      Poista
  2. Ystävien kaa vietetty aika ❤️

    VastaaPoista

Kerro ajatuksesi minulle♥