tiistai 14. kesäkuuta 2016

NYT SAA LOMAILLA

NYT SAA LOMAILLA
Vaikka olis vapaapäivä ja sais nukkua pitkään, ei mulla vaan riitä unta ja herään usein jo 7-8 aikoihin aamulla. Yks päivä oli sit kuvan mukainen. Innostuin siivoamaan ja aamukahvin jälkeen suuntasinkin mun "kolmanteen kotiin", Nooralle päiväksi. (Bussista otettu kuva on jo paluumatkalta.)
Snapchat on kyllä ollu kovassa käytössä ja todistanu ne monet aikaiset aamut. (Snapchat: maiju.savolaine)

Käytiin siskon kanssa yhtenä iltana pikaisella kuvausreissulla.  
Ihanaa! Mulla alkoi parin viikon loma. Eilen oli viimeinen työpäivä puutarhalla ja jotenkin haikealla mielellä sieltä lähdin. Voisin jopa sanoa, että tuo työpaikkana oli parhain niistä monista muista kesätyöpaikoista, missä olen elämäni aikana ollut. 
Kuten oon varmaan aikasemmin kertonutkin, työpäivät on mulle tosi pitkiä ja ne yleensä päättyy vasta 16.00 aikoihin, jonka jälkeen ehdin tehdä kaikki pakolliset jutut, käydä tarvittaessa kaupassa, tehdä ruokaa, tiskata yms ja sit täytyykin mennä nukkumaan.
Nyt saa onneks levähtää ihan kunnolla, ennen seuraavaa työtä, joka alkaa heinäkuussa. Se tosin on rennomman puoleinen lastenhoitotyö vain, joka on jo ennestään tuttua hommaa.

Huomen aamuna mulla olis tarkotus hypätä bussiin ja suunnistaa kohtin pääkaupunkia ja viettää pientä lomaa jossakin muualla, kuin kämpällä ja Kuopiossa. Nautin, vaikka hullua oli varata menopaluuliput, kun tiedossa on vain kahdelle ensimmäiselle yölle yöpaikka. Luotan kuitenkin siihen, että jostakin yöpaikan saan sitten viikonlopulle.
Nyt sain kuitenkin Linkin kylään ja myöhemmin tulee Noora ja Aadakin. Saas nähdä, mitä kivaa keksitään. Palaillaan.
-Maikki

2 kommenttia:

  1. Nauti lomasta nyt täysiä ja varsinki noista helsinkipäivistä! ❤ kiitos vielä kaikesta ❤

    VastaaPoista

Kerro ajatuksesi minulle♥