maanantai 7. joulukuuta 2015

KUIN TOINEN KOTI

                       KUIN TOINEN KOTI






Aivan ensin pahoittelen suuresti sitä, etten ole kerennyt postaamaan pitkään aikaan. Yllätys varmaan, että Lukio on tämänkin syy. Meillä alkaa nimittäin koeviikko ylihuomenna, HUI!
Mutta itse asiaan. Halusin tulla kertomaan teille mun viikonlopusta ja siihen liittyvistä ajatuksista.
Mä siis vietin viikonlopun tutussa ja turvallisessa paikassa, ystäväni Nooran ja hänen perheensä luona. Noora ei tiennyt mitään tulostani, joten se oli täysi yllätys hänelle. 
Kun mä astuin ovesta sisään, tuli vastaan ihana tuttu talon turvallinen tuoksu. Hyvin pian väki "herää" tulooni ja saan lämpimän tervetulo halin heti ensimmäiseksi. Oli ihana aloittaa viikonloppu jutustelutuokiolla Nooran äidin kanssa. 
Huomasin viikonlopun aikana erityisen hyvin sen, miten tärkeitä ihmisiä mulla siellä asuu. Heillä pystyn olla aivan kuin kotona olisin, uskallan mennä jääkaapille ja keittää kahvia milloin mieleni tekee. Osaan kysyä, jos jotain tarvitsen. Minua ei haittaa se, millaisissa vaatteissa ja minkä näköisenä siellä kuljen, saan olla aivan oma itseni ja pukeutua niihin oudoimmankin värisiin vaatteisiin. Minua kehutaan, neuvotaan ja kuunnellaan. Koen itseni tervetulleeksi joka ikinen hetki, vaikkei sitä erityisemmin sanoin sanotakaan. 
Kun eilen sieltä lähdin, en säästynyt kyyneliltä. Koko matkan itkin, onnesta. Myönnän senkin, etten tätä kirjoittaessani ole säästynyt kuivin silmin.
Tuossa viikonlopussa oli jotain erityistä, jotain sellasta, joka todellakin antoi paljon hyvää ja nosti esiin tärkeitä asioita, joita jokaisen meidän pitäisi osata arvostaa. Vaikka me ei tehtykään mitään sen ihmeellisempää, viikonloppu oli paras pitkään aikaan. Ikävä tuli jo autossa matkalla asemalle, enkä olisi ollenkaan halunnut palata takaisin omalle kotipaikkakunnalleni.
Haluan tällä postauksella kertoa erityisesti sen, miten tärkeitä nämä ihmiset mulle on, oikeasti. Harvoin olen kokenut ystäväni perheenjäsenet minunkin ystävinäni. Kiitos♥
                                                               
                                                                                       ♥Maikki

6 kommenttia:

  1. En kestä!! Oot niin super tärkee ja rakas, terkut täältä kaikilta. ❤️
    Ja tää postaus, niin ihanasti kirjotettu!
    Onneks ollaan tutustuttu. Sait kunnon kestohymyn päälle kun tää oli vaan nii ihana ja toi viikonloppu ja yllätys, ihan parasta.❤️
    Tuu taas pian käymää!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sinäkin oot super tärkeä! Kiitos ja sinne kans terveisiä♥
      Ja kiva jos koet niin, kiitos siitäkin!♥
      Ja onneksi ollaan tutustuttu! Mä tuun varmasti pian käymään:)

      Poista
  2. Oiii, aivan super ihana postaus!♥

    VastaaPoista
  3. Tuo on niin siistiä, jos on joku sellanen ystävä/kaveri, jonka luona voi olla niinku kotona :)

    VastaaPoista

Kerro ajatuksesi minulle♥