tiistai 1. joulukuuta 2015

PANNARIN TUOKSUINEN AAMU





Tänään mun päivä tulee olemaan paras pitkään aikaan. Ja että mistäkö tiedän sen? Siitä, kun päätän niin ja teen tästä parhaan päivän.
Kun mä aamulla heräsin, en ois millään jaksanu nousta ja lähteä kouluun. Torkutin monen monta kertaa, jonka vuoksi siis myös kello kulki eteenpäin, ehkä jopa liian nopeasti? Loppujen lopuksi mä päätin nousta, tiedossa olisi kuitenkin lyhyt päivä koulussa.
Kun ensimmäinen oppitunti oli ohi, alkoi mulla hyppytunti. Tallustelin kämpälle ja haistoin jostain pannarin tuoksua. Ei varmaan ole vaikea arvata, miten paljon mulla alkoi tehdä mieli jotan hyvää. Päätin siis leipoa, maailman parasta pannukakkua. Oli jotenkin niin ihana ja onnellinen olo. Sain rauhassa leipoa, tiskata, siivota ja ihan vain olla. Paras aamu pitkään aikaan täynnä pannarin lämpöä, tuoksua ja herkullista makua. Pieni asiakin voi tuoda hyvää mieltä ja niistä ihanista hetkistä pitäisi meidän jokaisen osata nauttia. Tehdään kaikki tästä päivästä hyvä päivä niin itsellemme kuin toisillemmekin.

                                 ♥Maikki


4 kommenttia:

  1. Oi pannari on ihan parasta! <3 Tosi kivoja kuvia!

    VastaaPoista
  2. Ihanan positiivinen maikki.❤️
    Pitäs todellaki useemmin muistaa että ite voi päättämällä tehä jostain päivästä paremman! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos ihanasta kommentista!♥
      Ja pitäs todellakin muistaa se että ite on oikeesti se suurin vaikuttaja millanen päivä on tulossa. Tietysti se välillä vähän riippuu..

      Poista

Kerro ajatuksesi minulle♥