tiistai 1. syyskuuta 2015

PUHELIMEN KÄTKÖISTÄ

//1. lempijuttuja, iltapala rauhallisessa tilanteessa yksin
//2. rakkaan ystävämme luona ollessa ostimme terveellisiä herkkuja
//3. aamupala, nam!
//4. pyöräilyreissu Kuopioon, taukopaikan eväät


//5. ilta-auringossa, ihan yksin. Voi arvatkaa että nautin!
//6. teksti kuvassa,
//7. teinipeiliä kämpällä
//8. aamukahvi-hetket parvekkeella

//9. musikaalisia hetkiä, joista mä tykkään
//10. rakkaan pikkuveljeni kanssa lenkillä
//11. selfie kesäloma-ajoilta
//12. ja selfiee, mutta tällä kertaa lastenhoito viikonlopulta

//13. käytiin siskon kanssa iisalmessa ostoksilla
//14. ikea-reissu, onnellisena takaisin ihanista "kämppä-ostoksista"
//15. kävimpä kolmatta kertaa alajärvellä elämäni aikana
//16. rakkaan ystävän kanssa


Heissan juuri sinä.
Kuten varmaan jo huomasitkin,ylempänä oli muutamia kuvia mun puhelimesta. Mä en yleensä ota kuvia kovin paljon, varsinkaan puhelimella, mutta kyllähän niitä kertyy aina joitakin kuukausien varrelta.
Tänään mulla on ollut niin hyvä päivä. Oon vaan hymyilly ja nauranu melkein koko ajan. En ymmmärrä, mistä oon saanu jonkun hyväntuulisuus-piikin, vai mitä on tapahtunut? No, ei sillä niin väliä.

 Onko teillä ollut tänään hyvä päivä?
♥Maikki   

6 kommenttia:

  1. Syränjasyrän. Ihania kuvia oot napsinu!
    Oot nii ihana ku piristit munki päivää niillä äänitteillä vaikkei mulla oo edes erityisen huono päivä! <3 :')

    VastaaPoista
  2. Niin ihana kuulla et sulla on ollu hyvä päivä ♥ Mullaki oli tänää aika jees päivä, varsinki koulun jälkeen kun istuttii rauhassa ystävän kans keskustas ja juteltiin syvällisiä eväidensyönnin lomas ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ooi ihana jos sullakin on ollu kiva päivä<3 Tollaset hetket on niin kivoja! Kiitos ihanasta kommentista<3

      Poista

Kerro ajatuksesi minulle♥