perjantai 28. elokuuta 2015

ONNELLINEN KOULUKIRJOISTA







Vihdoin perjantai. Koulua on käyty vajaat kolme viikkoa ja täytyy myöntää, että en oo kyllä pitkään aikaan ollut näin väsynyt. Tänä viikonloppuna aion nukkua ja rentoutua paljon, vaikka pitää mun tehdä myös koulujuttujakin eteen päin. 
Käytiin muuten eilen kaupungissa ostamassa mulle maantiedon ja äidinkielen kirjat ja olin niin ilonen niistä kirjoista. Tähän mennessä oon joutunut lainaamaan toisten kirjoja, mutta nyt mä saan katsoa ihan omasta. Mietin illalla, että en kyllä kovin usein ole innoissani koulukirjoista, mutta kerta se on ensimmäinenkin.
Nyt toivotan kaikille huippua viikonloppua! Tulispa aurinko taas esiin. Täällä on nimittäin satanut koko päivän vettä, eikivaa.
♥Maikki





10 kommenttia:

  1. KIva postaus, ihania kuvia! ❤

    VastaaPoista
  2. Maikkii tsemihali sulle lukioon❤️
    Ps. Nuo kuvat on aivan ihania, ikävä onn.. :( ❤️

    VastaaPoista
  3. kivoja kuvia ja paljon tsemppiä kouluun! :)

    peeäs. sait uuden lukijann

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon!. Jee kivaa, tervetuloa lukee mun blogia!:)

      Poista
  4. Joskus sitä vaan on onnellinen niin hassuista asioista. Vaikka sit koulukirjoista.
    Tsemppiä paljon kouluun ♥

    VastaaPoista
  5. Ihania kuvia ja ihana postaus <3

    VastaaPoista

Kerro ajatuksesi minulle♥