sunnuntai 16. elokuuta 2015

KUVIA MUN KESÄSTÄ


"Ottakaa musta kuva kun mä hyppään". Voitte varmaan arvata mikä oli lopputulos?:D

Matkustaminen oli tuttua, etenkin bussissa. 

Käytiin kesän aikana kahdesti korkeakoskella, ehkä ihanempia paikkoja mitä voi vaan olla. Tykkään!





Tehtiin siskon kanssa pyöräreissu ystävän luokse n. 80km. Oon kuluneena kesänä tykästyny hulluna pyöräilyyn ja muutaman kerran ollaankin poljettu 60km matkoja kaupunkiin.


Tässä muutama kuva mun kesästä. Mietin, että en kovin suurta postausta ala värkkäämään, mitä kesällä oon tehnyt, missä olen käynyt jne, joten päädyin vain lyhyeen ja eipanostettuun postaukseen. Nyt toivotan kaikille hyvää sunnuntai-iltaa ja mukavaa tulevaa viikkoa.


♥Maikki

6 kommenttia:

  1. Voiettä, kaikkee unohtumatonta ehittii kyllä tehä! ❤️ Haha "otakuvakuhyppääjärvee" xdd ei vissii naurettu räkänä kaikki sen jälkee, huups :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niimpä<3 ja hahah, muistan sen niin hyvin.:D kyllä oli vaatteet märkänä sen jälkeen xd

      Poista
  2. Kivoja kuvia ja sai kyllä hymyilee! :)

    VastaaPoista
  3. Tosi ihania kuvia, joista välittyy sellanen onnellinen fiilis!

    VastaaPoista

Kerro ajatuksesi minulle♥