perjantai 14. elokuuta 2015

MITÄ IHMETTÄ?

Kukkuu, minä taas täällä, ihmettelette varmaan miksi. Mua toisaalta vähän hävettää tämä "ramppaaminen" blogin lopettamisen suhteen, mutta oon miettinyt pitkään, että miksi kieltäisin itseltäni sellaisen mistä oikeasti tykkään ja mitä oikeasti tykkään tehdä. Mieli muuttuu varmasti kaikilla, eikä siltä voi elämässä välttyä. En uskalla luvata ja päättää edes mitään, kuinka kauan taas riittää inspiraatioo kirjoittamiseen, mutta sen voin kertoa, että mun on nyt helpompi postailla kun pääsen koneelle milloin vain itse haluan, sain nimittäin oman koneen vajaa viikko sitten, jeee! 



Olen siis ajatellut palata blogin puolelle höpisemään lisää ja kertoilemaan kuulumisia. Tämä postaus nyt oikeastaan on vain sellainen "heiolentäällä" tyyppinen, mutta mulla on aika monta postausta valmiina, mitä olen tässä kirjoitellut kuluneen kesän aikana. Säilytän kaikki edelliset postaukset ja blogi ja osoite ovat samat kuin ennen. (En siis poistanutkaan blogia kokonaan, vaan laitoin sen yksityiseksi, halusin säästää postaukset "muistoina".)



Aloitin muuten lukion ja oon yllättynyt kuinka kivaa siellä oikeastaan onkaan. Mä pelkäsin, että se tulis olemaan hirveetä "raatamista" ja rankkaa, mutta kun tunneilla kuuntelee ja keskittyy opiskelemaan, menee kokeetkin varmasti paremmin. Vaikka vaikeahan sitä on vielä sanoa, että millaista siellä ihan oikeasti on, mutta hyvän ensivaikutelman oon saanut.  
Loppuun vielä kysyn, että olisitteko halukkaita näkemään kuvia meidän kämpästä jos tekisin erikseen sellasen postauksen? Muutettiin siis kahden kaverin kanssa samaan kämppään asumaan, sujuu helpommin opiskelu ja lyhemmät matkat kouluun. Tosin mulla se ei paljon lyhentynyt, haha. Mutta nyt mä lähden Nooran kanssa kuvailemaan aurinkoiseen säähän, joka on ihan super ihana. 

♥Maikki

6 kommenttia:

  1. heii kämpästä todellaki postausta! mäki ootan et saisin tän sisustettua 'loppuun et vois tehä esittelyn blogii :')

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva kuulla että kiinnostaa "kämppäpostaus". Ja jep, me ollaan jo jonkun verran sisustettu mut tiettyjä juttuja pitää vielä ostaa mitä ollaan mietitty mihinkin kohtaan:D

      Poista
  2. Kämppäpostaus ois kyllä tosi kiva! ja aivan ihana, että et poistanu kokonaan blogia. Sun postauksia on niin kiva aina lukee! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva kuulla, koska tekisin sen enemmän ku mielelläni. Ja aivan ihana myös kuulla se, että mun postauksia on mukava lukee, piristi iltaa, kiitos siitä<3

      Poista
  3. Hei ihanaa jes oot palannu! Mä aukasin koneen ekaa kertaa varmaan viikkoon ja oli nii ihana yllätys tää sun postaus täälä ♥ Pitäis jutella taas pitkästä aikaa wapissaki, on ollu niin sairaan täyttä elämää taas (ja taas...) et jääny vähän kännykän käyttö vähemmälle. Toivottavasti nähään pian ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu olihan se pakko kun teki niin mieli, ja kiva kuulla että oli ihana yllätys♥ Niin pitäis, kun ei olla juteltu pitkään aikaan. Tuttua tuo että on ollu vähä kiireistä, mullaki vaikka sun mitä tekemistä että huhhuh. Toivotaan että nähdään♥

      Poista

Kerro ajatuksesi minulle♥