lauantai 20. kesäkuuta 2015

HEI HEI JA NÄKEMIIN





Viimeinen postaus, viimeiset kuulumiset, viimeiset kuvat blogissa, ne olivat siinä.  Olen päättänyt lopettaa blogin pitämisen. Syy siihen on osittain henkilökohtainen, mutta pääasiassa oon miettiny etten halua kirjoittaa "tyhjälle" maailmalle. En saa enää mistään inspiraatioo ja koko homma alkaa käydä siksi ihan tylsäksi. Tää alkaa tuntumaan pakkopullalta koko touhu. Mä rakastan tätä edelleen, tykkään tulla jakamaan kuulumisia ja kuvia, mutta enää se ei siltikään ole niin kivaa. Jatkan varmaan vain ihan normi päiväkirjassa ja kirjoittelen sillon tällöin muistiin jotain tekstejä, kirjoittaminen kun on mulle se ihana juttu jota tahdon tehdä. 
Mutta näillä sanoin toivotan kaikille ihanaa kesää. Se olisi siis hei hei  ja näkemiin. (Poistan blogin huomenna).

♥Maikki

8 kommenttia:

  1. Ääähh, mua harmittaa niin paljon mutta ymmärrän silti!! <3

    VastaaPoista
  2. maikkiii harmittaa nii hulluna mut hyvä ku teit sellasen päätöksen mikä susta itestä tuntuu hyvältä. pietää yhteyttä ja nähellää❤

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihana sinä!<3 Me pidetään tosiaankin yhteyttä ja nähdään vaasassa<3

      Poista
  3. On ollu ihanaa lukee näitä sun juttuja ♡ ja kuulumisia voi aina kysellä jos haluaa tietää mitä sulle kuuluu ☺

    VastaaPoista
  4. Ois ollu ihana lukee vielä sun kuulumisia blogin muodossa, mutta onneks voi tulla aina wapissa kysymään kuulumisia jne! ❤❤

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Näimpä<3 Mutta jatketaan kuulumisia wapissa ja nähdään vaasassa!<3

      Poista

Kerro ajatuksesi minulle♥