maanantai 4. toukokuuta 2015

MUN VAPPU

Taasen huikea viikonloppu takana. Se meni yllättävänkin nopeasti. Mun hyvä ystävä tuli torstaina käymään meillä. Vaikkei me tehtykään mitenkään erityisiä asioita, oli meillä siltikin hauskaa. Perjantaina järjestin syntymäpäivät, katsottiin jääkiekko-peli ja illalla mentiin vielä toisen ystäväni luona käymään. Lauantaina käytiin kävelemässä Rauha-teille-marssi,hartaus kirkossa ja iltahan meni notskilla kavereiden kanssa. Sunnuntaina, eli eilen saatoin vain asemalle. Vappu siis meni aika rauhallisissa merkeissä ja ihan mukava niin. En ymmärrä sitä, miksi pitäisi "bilettää" ihan hullun lailla ja herätä seuraavana aamuna ihan krapulassa. Ei ole mun juttuni sellainen.










Tämä kuva siis mun syntymäpäiviltä, eli EI koko viikonlopulta.

Tänään mä lähden opistolle takaisin. Eli se tietää sitä, että postauksia tulee silloin kun ehdin niitä kirjoittaa. Muutamia oon valmiiksi kirjoittanut. Mutta älkää huoliko, enää kolme viikkoa ni mulla on koko kesä aikaa kirjoitella vaikka minkälaisia postauksia. Näyttää nimittäin siltä, että kesätöitä ei ole tiedossa. Harmi sinänsä, mutta mikäpä siinä. Ompahan ainakin aikaa.
 Mutta miten teillä meni Vappu? 

                                      ♥Maikki

8 kommenttia:

  1. Ihania kuvia!:) Mäkää en ymmärrä sitä et miks pitäis pitää kunnon bileet vappuna tai yleensäkki millon vaa, ku on se kuitenki kivempi et jää hyviä muistoja mitä niitä et on iha huono olo ja oksentelee yms :D
    Mutta hei, ois tosi kiva jos tekisit semmonen postauksen jossa kertoisit opistovuodesta tai semmosen koosteen! Oon ite hakenu just opistoo ja tykkään lukee kaikkia opistopostauksia! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos:) ja siis just nuin. Et sä muista yhtään mitään mitä oot tehny ku heräät aivan krapulassa. Minä juon simaa ja limpparia, syön munkkia ja paistan makkaraa:D paljon kivempaa! Ja voiettä siistii ku hait opistoon, suosittelen sitä lämpimästi! Mä voisin yrittää kehitellä opistolla jonkinlaista postausta siitä aiheesta.:)

      Poista
  2. Tosiaan kaikkia opistojuttuja ois niin mukava lukee. Mulla vappu meni kans ihan rauhallisesti. Olin vaan kotona, soittelin pianoa ja kävin välillä cruisailee :) Tosi kiva postaus tää! Teillä on ollu varmasti mukavaa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voisin oikeesti yrittää tehdä jonkinlaista postausta opistosta. Kiva kuulla:) on se hyvä välillä rauhottuakkin mitä että olis koko ajan menossa! Ja meillä oli kyl kivaa:)

      Poista
  3. Kiva vappu ollu teillä!:) määkää en ymmärrä tota, että miks juua ittesä ihan kännii.. ja sitä että jos on joku kaveri nii miks pitäs kokoaja olla menossa.. miksei välillä voi ottaa iisisti ja pelata vaikka lautapelejä pikkusisarusten kanssa. Joo tosta opistosta ois kyl tosi kiva kuulla!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Meillä oli kyllä mukava vappu:) ja niimpä! Välillä on vaan niin mukava pysähtyä hetkeks ja olla vaan. Ja huippu jos on innokkaita kuulemaan opistosta. Mä kehittelen siitä jonkun postauksen vielä. Kiva kun kommentoit:)

      Poista
  4. Oii ihana ku sulla on ollu nui kiva vappu! ♥ Hihi, saitpa onneks töitä:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Meillä oli huippu vappu<3 ja haha, naurattaa ku julkasin tän postauksen ni muutama tunti siitä eteenpäin ni sain viestin että mut oli valittu kesätöihin:D

      Poista

Kerro ajatuksesi minulle♥