tiistai 25. marraskuuta 2014

Mieli on iloinen ja hymy ylettyy korviin saakka

 Meillä oli tunnin hypäri ja päätettiin ystäväni kanssa poiketa metsään kuvailemaan. Ai että mä nautin tuosta valkeasta lumesta ja puista ja ylipäätänsä metsästä. Tekee hyvää käydä ulkona virkistäytymässä kesken koulupäivän. Tuntuu siltä että kaikki huolet ja murheet jää sinne metsään ja sieltä palatessa on niin hyvä mieli. 
Mulla on nyt jotenki hirveä into tehdä postauksia ja kuvailla mutta ulkona on jo niin pimeää että siellä on turha kuvia napsia jotta niistä tulisi hyvä laatusia. Jotenkin kauhea into tehdä kaikkea kivaa. Kaksi viimeistä tuntia oli liikuntaa josta lähin vielä paremmalla mielellä pois. Miten päivä voikin olla näin hyvä ja mieli niin iloinen? Viime yönä tuli nukuttua aika hyvät unet vaikka aamulla heräsinkin 6 aikaan ja olin ihan paniikissa. Lumiaura aurasi lunta ja jotenkin aloin heti kuvittelemaan että se on joku "hullu" joka ravaa autolla ja tulee kohta kämppään sisälle ja siis kaikkee hirveetä:D En siis ensin tajunnut että se oli lumiaura. Noo, kyllä mä sit sain vielä unen päästä kiinni. 










Millanen päivä teillä on ollut tänään? Oonko ainoo, kellä hymy ylettyy korviin ja mieli on täynnä iloa?  Jos jollakin on ollut huono päivä, otappa koppi; heitän sulle kassillisen iloista mieltä;)

♥Maikki

10 kommenttia:

  1. Ihania kuvia ja mäki tykkään niin paljon lumisesta maisemasta!<3
    Mulla päivä meni väsyneissä fiiliksissä, (ja iltaki tulee menemään..) lukemisessa, mutta ihana serkku ja siskon kaa yhteisluku onneks vähä piristi! :) Kyllä se tästä, ens yönä aattelin nukkua kunnolla ja paria tuntia enempi! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jepp❤ voii, tsemppiä lukemiseen! Kannattaa:D on oikeasti paljon virkeempi mieli!

      Poista
  2. ihanan ilonen postaus! :) mulla taas eile oli nii ihana päivä ja kaikki vaa hymyilytti :)

    VastaaPoista
  3. Ihana, miten siellä on jo noin paljon lunta? *_* Kateellinen oon :D täällä vaan ihan pikkusen.
    Mutta ihanaa että oot ilonen nyt ♥ Ikävä suaki ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tänne sato aika vasta paljon lunta. Ja onhan se mukavaa olla ilonen! Mullakin on sua ikävä❤

      Poista
  4. Sä oot kyllä niin positiivinen! Mutta metsä on kyllä jotenki niin levollinen paikka ja ehkä varsinki talvella vielä :)
    Ihania kuvia! ❤

    VastaaPoista

Kerro ajatuksesi minulle♥