keskiviikko 24. heinäkuuta 2019

KESÄLOMA


IMG_5018
Kuva vanhan kämpän ikkunasta. (Laatu ei ole mikään paras..)

Täällä taas!

Siitä onkin aikaa muutama vuosi kun edellisen postauksen julkasin. Ja näiden vuosien aikana on kerennyt tapahtua yhtä jos toista. Nimittäin..
Mun elämä on nykyään Lontoossa. Tulin Au pairiksi reilu vuosi sitten toukokuussa ja kesän lopussa hyppäsin tästä roolista ihan työelämään. Suunnitelmissa oli palata jouluksi koulunpenkille takaisin, mutta kesä 2018 toi elämääni erään ihmisen ja tässä sitä nyt ollaan haha.

Oon jo pitemmän aikaa pohtinut blogin avaamista uudelleen, mutta jostain syystä se on arveluttanut. Luin eilen vanhoja postauksia ja se inspiroi mua tähän. Mukava sitten taas vuosien päästä lukea ja muistella näitä aikoja. Mistäpä sitä koskaan tietää, missä sitä silloin on. 

Welcome!

-Maikki 

(ps postausideat ovat enemmän kuin tervetulleita)

5 kommenttia:

  1. huippua, et jatkat taas tätä ❤

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ja ois kiva kuulla millasta elämä Lontoossa on ollu

      Poista
    2. Joo pitkän pohdinnan jälkeen päätin alkaa taas kirjottamaan. Ja tulossa on postaus Lontoossa asumisesta. :)

      Poista
  2. Kivaa kun kirjotat taas! ❤ jospa sitä muistais käyä täälä välillä lukemassa sun juttuja vaikka blogien seuraaminen onki muuten (vähän) jääny. Mut tulee ihan mieleen vanhat ajat tästä hommasta!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä muistuttelen sua ;) Niin tulee mullakin vanhat ajat mieleen ja varsinkin kun niitä vanhoja postauksia lukasin läpi. Ne oli ihania hetkiä..

      Poista

Kerro ajatuksesi minulle♥