perjantai 23. kesäkuuta 2017

ALLES IST GUT


IMG_8562IMG_8575
Perjantai-ilta. Istun sängylläni ja, no kirjoitan tätä postausta. Välillä katselen ulos ikkunasta. Näkymä on täynnä virheää, puita tai oikeastaan niiden lehtiä. Pala taivasta puskee esiin puiden yläpuolelta. Tuulikin on rauhoittunut. Mieli on tyyni.

Hallo alles!

Päivät täällä vierähtävät nopeasti. Aamulla herätessä ei tarvitse kun laittaa silmät kiinni uudelleen, niin ollaan jo illassa. Niin kuin tänäänkin. Kai se on hyvän merkki, että aika kuluu nopeasti. Ei ole tylsää, on hyvä olla.
Tää viikko onkin kulunut aika paljon vain arkeen ja perheeseen tutustuessa. Lapset on ihania ja vaikkei yhteistä kunnon kielitaitoa olekaan, on mulla ainakin ollut hauskaa. Kai sitä jotenkin aina toista ymmärtää. 
Ja tiedättekö, mä pääsen valokuvaamaan k a m e r a l l a! Huoneeseeni tultiin ja vain tokaistiin, että "tilasin sulle kameraan laturin, pitäisi tulla ylihuomenna". Ja niin vain tuli laturi.Tiedätte reaktioni, niin kiitollinen, mutta myös niin hämmästynyt. Että joku tuollaisen yllätyksen minulle järjestäisi?! Ilmeisesti.
Sain myös kielen opettelua varten kuvakortteja ja muutaman vihkon, josta olen innoissani. Tulevat käyttöön, sen voin vannoa. Kiitos < 3
Ei tässä kummempia, alles ist gut! 

-Maikki

4 kommenttia:

  1. Oikeesti oot niin rohkee, ku meet maahan missä ei välttämättä just aina enkulla pärjääkkään 😊

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kai siihen sitten jonkinlaista rohkeutta tarvitaan. :D Kiitos!

      Poista
  2. Ei sitä vieläkää oo älynny että oikeesti oot siellä, mutta niin se vaan on! Ota ilo irti kaikesta uudesta siellä ja totuttele rauhassa uuteen arkeen❤

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nojoo, täällä mä oon ja pikkuhiljaa itsekin sen tajuan. Onhan tässä kohta kuukausi takana.
      Kiitos<3 Mä yritän parhaani. Mukavaa on ainakin ollut ja paikka alkaa tuntumaan jo kodilta. :)

      Poista

Kerro ajatuksesi minulle♥