sunnuntai 8. toukokuuta 2016

PIDENNETTY VIIKONLOPPU

                                   PIDENNETTY VIIKONLOPPU


Niin se vaan arkikin jälleen koittaa pitkän viikonlopun jälkeen. 
Aattelinki tulla postaan teille mun "loman" kuulumisia.
Keskiviikko:  En mennyt kouluun ollenkaan, kun mulla oli soten pääsykokeet. (Siitä myöhemmin lisää)
Pääsykokeiden jälkeen tulin kämpälle ja mun oli tarkotus lähteä töihin, mutta myöhästyin bussista, joten en sinne sitten mennyt. Siivosin hiki otsalla ja vähän ajan päästä Kaisla tuli käymään. Myöhemmin iltasella sain sit mun ihanat vieraat Lapparista. Kiva oli pitkästä aikaa nähdä S:ta ja M:ta, kun viimeksi heidän kanssaan ollut silloin kun vielä Lapparissa asustelin. Ilta meniki sit mässyillessä ja jutellessa kuulumisia.
Torstai: Ihana aamu, sai nukkua pitkään ja herätä hitaasti. Päivä vierähtikin lähes kokonaan shoppaillessa Matkuksessa. Illalla väsyneinä oltiin vain ja juteltiin. Saatiin me kuningasidea lähtä 22.00 illalla jätskiostoksille mcdonaldsiin, mutta muuten ihan perus oleskelua.
Perjantai: Torilla käyntiä, pientä jälkiruokaa edellisen päivän shoppailulle ihan vain keskustan kauppoja kierrellessä. Illalla sain vielä yhden vieraan lisää, E:n. Katottiin jäkismatsia ja fiilisteltiin Suomen voittoa. Myöhäinen viimeisen illan rupattelutuokio tyttöjen kans ja untenmaille.
Lauantai: Lyhyt aamuinen kävely ja tytöt lähti sit takasin kotiin. Minä näin vielä paria kuopiolaista kaveria ja suuntasin myöhemmin itsekin kotiin.
Sunnuntai: Äitienpäivän viettoa kotona, päivällä takasin kämpille ja lähes heti "kisakatsomoa pystyttään". Ei tarvinnut yksin ottelua katsoa, vaan sain vieraaks muutaman kpo:laisen kaverin. Ja jälleen fiilisteltiin voittoa. 
Nyt on hyvä olla iltalenkin ja suihkun raikkaana. Tää viikko meni tosi nopeasti, eikä yhtään inspais kouluun lähtä. Oon kuitenki siinä toivossa koulussa nyt käyny, että muutama viikko enää kesälomaan. Voi miten ootankaa sitä!
Mutta hei miten teidän loma meni? 
Mulle saa linkata hyviä blogeja, jos tietää. Kaipaan lukemista:)
-Maikki

2 kommenttia:

  1. hei kivoja kuulumisia! mäki haluan tollasta jäätelööö! heti paikalla xd

    VastaaPoista

Kerro ajatuksesi minulle♥