torstai 14. tammikuuta 2016

PAKKASKUVIA


                          PAKKASKUVIA








Tää on mun yks suosituimmista kuvista, mitä sain otettua.











Heippa. 
Enhän ollut ainoa, joka kuvasi viime viikonloppuna paljon? Ehkä hieman liikaakin?
Nautin, siis N A U T I N niin paljon siitä säästä, mikä silloin oli. Aurinko paistoi kauniisti ja lumi oikein kimalteli maassa. Pakkasta oli sopivasti ja järvikin jäässä. Mikäs sen parempi tapa saada hymyä huuleen?
Mulla kertyi siis tosi paljon pakkaskuvia viikonlopulta ja kamera "lauloi" lähes koko ajan, kunnes tuli se pahin painajainen: kamerasta loppui akku. No ei se mitään. Oon ihan tyytyväinen siihen, millaisia kuvia loppujen lopuksi sain. 
Jokatapauksessa, mä halusin tehdä ihan oman postauksen niistä kuvista, mitä tuli räpsittyä. Tykkään niin paljon luontokuvista ja erityisesti luonnosta kuvaamisesta. 
Mutta mikä on teidän lemppari kuva nuista kuvista? Mun lempparin löysitte varmaan yhden kuvan kuvatekstistä. Ja hei, jos olette itse tehneet tai tiedätte jonkun hyvän postauksen, missä olisi näistä pakkassäistä kuvia, niin linkatkaapa mulle, niin pääsen lukemaan ja katsomaan. :)
Terkuin Maikki

4 kommenttia:

  1. Noi kuvat on kyllä tosi kivoja! Munki lemppari on ehottomasti toi yheksänneksi ylin :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon kommentista!:) Kiva juttu, että löysit saman lempparikuvan kuin minä!

      Poista
  2. Oi tosi kivoja kuvia! Mun lemppari on kans toi, mikä on sunki lemppari, niin hieno kuva!:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon!:) Ja huippua, että sullakin on sama lempparikuva, kuin mulla!

      Poista

Kerro ajatuksesi minulle♥