torstai 17. joulukuuta 2015

BLOGIASIAA





Heissan lukijat!

Mä oon tässä pohdiskellut tätä blogia ja postailemista ja oonkin huomannu, kuinka vähän sitä nykyään tulee tehtyä postauksia tai itseasiassa julkaistua niitä. 
Mulla on luonnoksissa tosi monia ideoita ja viimeistelyä vailla valmiita postauksia, mutta jotenkin en ole vaan saanut aikaiseksi julkaistua niitä tänne blogin puolelle.
Mä en todellakaan ole miettinyt blogin lopettamista tai jotain taukoa, mutta edelleenkin mua kiusaa blogin ulkoasu ja eniten ehkä nimi, joka on ollut jo monta vuotta tuo sama. En tiedä olenko vähän "nirso" vai kyllästynkö liian nopeasti asioihin, mutta kaipaisin jotain sellasta, mikä tois mulle lisää inspiraatioo tähän kaikkeen. Bloggaaminen on mulle harrastus, josta mä nautin ja josta mä pidän.

Siispä mä pyytäisin teiltä nyt apua. Oisko siellä innokkaita bannerin tekijöitä tai keksisittekö te joitain nimiehdotuksia mun blogille? Mulla ei sinänsä ole mitään suurempia kriteereitä, millainen esimerkiksi sen nimen täytyis olla, mutta kunhan se jollain tapaa kuvastaa mun tyyliä vaikka postata. Tossa linkki postaukseen, jossa kerron lisää itsestäni ja jotain pientä mun haaveistani-->
http://elamaamaikinsilmin.blogspot.fi/2015/11/mita-et-viela-tiennyt-minusta.html

Iso kiitos jo etukäteen♥

Ps, mulla loppu tänään koeviikko ja alkoi joululoma! Ihanaa, kun nyt on aikaa kuvailla ennen pimeää ja kirjoitella postauksia ihan kunnolla. Kyllä se elämä siltikin hymyilee, vaikka muutamat ikävät asiat välillä vähän harmittavatkin.
                                     -Maikki

4 kommenttia:

  1. Mulla ei oo kyllä antaa sulle nimiehdotuksia, höhh. :(
    Mutta niinkun puhuttiin puhelimessa, niin tää on varmasti hyvä ratkasu tähän tilanteeseen.♥
    Onneksi huomenna nähdään, yks seittämä vee ei meinaa malttaa odottaa. ''Huomenna sit pietään ihanan Maikin kaa ne pikkujoulut!!'' :D ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei se mitään haittaa vaikkei ole.
      Mutta juurikin niin, ois varmasti tosi hyvä ratkasu tähän juttuun.
      Ja onneksi nähtiin, oli niin ihana nähdä. Ja nyt on ihan kauhea ikävä kaikkia<3

      Poista
  2. Hei mä voin väsätä sulle jonkun bannerin tai auttaa sua tekee sellasen, tosin ei munkaan taidot kovin kummoseen riitä mut on noitten parissa tullu sentään muutama tunti vietettyä :D Mutta nimiehotuksia, hmm. Ei tuu näin äkkiseltään mitään mieleen, mutta kirjottelin sillon ylös niitä ehotuksia mitä mulle tuli kun olin vaihtamassa nimee niin voidaan kattoo vaikka niitä yhessä viikonloppuna kun nähään! Mä jos joku nimittäi tiiän miten paljon nopeeti sillon alussa päätetty nimi voi harmittaa jälkeenpäin ja viedä pois motivaatioo... Toivotaan et kiva nimi löytyy ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihan mahtavaa jos voisit tehdä jonkinlaisen bannerin ja todellakin sä osaat tehdä edes jonkinlaisen.
      Ja se ei mitään haittaa, voisin käydä sieltä sun blogista katselemasta niitä ehdotuksia, mitä sulle sillon tuli.
      Ja todellakin se harmittaa tosi paljon jälkeenpäin. Sitä samaa myös mä toivon♥

      Poista

Kerro ajatuksesi minulle♥