torstai 29. lokakuuta 2015

VÄSYNYT MUTTA ONNELLINEN




Heipsan ystävät! Otsikon mukaisesti fiilis on tällä hetkellä väsynyt, mutta onnellinen. Päivä päivältä jaksetaan eteenpäin. Joka aamu herätessä tuntuu siltä ettei tää koulupäivä tuu päättyyn ikinä. Yhtenäkään aamuna ei ole huvittanut nousta ja lähteä kouluun, mutta niin vaan on kohta tämäkin viikko "pulkassa".
Mä oon jo alkanu vähän fiilisteleen joulua. Hups! Oon kuunnellu joululauluja, tehny joulutorttuja, ostanu jouluvalot ja itseasiassa tänään kaupungilla käydessä taisin mä ostaa pienen joulukuusen. Siitä aion kyllä pitää näppini erossa vielä kuukauden. Mutta ompahan valmiiksi. 
Me täällä kämpällä tyttöjen kanssa ollaan kynttilöiden suurkuluttajia. Naurahdin yks päivä kaupan kassalla kun hihna täynnä erilaisia kynttilöitä ja tuikkuja. Toinen, mikä on huvittanut myös on kahvipakettien määrä. Tarjouksesta ostin 4 pakettia kahvia, nyt kaapin hyllyllä komeilee peräti 6 pakettia! Nää on näitä elämän pieniä iloja.
Huomenna alkaa odotettu viikonloppu. Ihanaa, saa nukkua pitkään ja nauttia pelkästä hiljaisuudesta. Ja huomenna mä lähden mun kahden pikkusisaren kanssa Linnean luokse illaksi hoitamaan lapsia. Kiva, kun on autokyyti, niin ei tarvitse junalippuja maksaa. Opiskelijan elämä on köyhää.
Tällaisia kuulumisia mulla tälläkertaa. Kuvat on otettu yks aamu hyppytunnilla, kun innostuin lähtä kuvaamaan. Ei haitannut kylmä tuuli, eikä sotkuiset hiukset. Riitti vain, että minä ja kamera saimme pienen hetken ja kauniit syksyiset maisemat kuvattavaksi.♥
                                                                 ♥Maikki

2 kommenttia:

  1. Tervetuloo ♥ Täällä ootetaan jo! (pikkuset kyselly eilisestä asti ''millon se sun kaveri tuleee, halutaan puistooon!'')

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos näin myöhässä.!♥ Ihania pikkusia siellä, oli kyllä todellakin kiva käydä pikavisiitillä! Kiitos vielä kaikesta!

      Poista

Kerro ajatuksesi minulle♥