tiistai 13. tammikuuta 2015

Snapchat

Mä ajattelin tulla kertomaan teille kuinka turha minun mielestäni Snapchat-sovellus on, vaikka se silti itselläni on.

Mikä Snapchat on?

Snapchat on sovellus jossa seuraillaan ihmisiä ja jaetaan heille ns. sen hetkisiä kuvia (atm). Snäpin, eli lähetetyn kuvan voi katsoa kerran, mutta halutessaan sen voi katsoa toisen kerran painamalla kuvasta pitkään. Lähettäjä voi muokata kuvaa ja päättää näkevätkö sen kaikki seuraajat vai tietty tai tietyt ihmiset, hän voi päättää, kuinka monta sekuntia kuva näyttäminen kestää. Kuvaan voi kirjoittaa keskelle mitä se esimerkiksi kertoo tms. Suurin osa varmaan tietää millainen sovellus pääosin on.



Snapchatin hyviä puolia:

Itse olen saanut snäpin kautta useita kavereita tai ennemminkin tutustunut paremmin uusiin ihmisiin. Myös kuulumisia on helpompi kysellä -ei niin tutuilta- ihmisiltä kuvan kautta joka on myös tuonut keskustelua enemmän ja tutustumista lisää. Snäpissä voi jakaa niitä riemun hetkiä useampiakin, esimerkiksi my story:ssa.( laittaessaan kuvan sinne sen näkevät kaikki seuraajat).


Snapchatin huonoja puolia:


Turhaakin turhempi sovellus. En niinkään keksi syitä, miksi se on turha sovellus, mutta sen tiedän että se todella on turha. Valitettavasti olen siihen koukussa, jos niin voi sanoa. En siis kykene poistamaan sitä. 
En erityisesti pidä mistään some-sovelluksesta, muuta kuin WhatsAppista. Ja oon itseasiassa tosi huono keksimään syitä miksi, mutta tykkään enemmän tutustua ihmisiin kasvokkain mitä somen kautta. Vaikka usein some edesauttaa tutustumista, mutta aina se ei ole mahdollista. Usein jaetut kuvat ovat turhia, eikä niitä aina oikeasti olisi tarve jakaa.


Nopeasti tehty postaus ei aina näytä hyvältä, joten koettakaa kestää. Valitettavan kiireinen olen ollut viime päivinä, mutta toivottavasti ehdin taas postailemaan kun palailen jo huomenna kotiin. Kuten osista kuvista huomaa, aika turhanpäiväisiä.

♥Maikki


4 kommenttia:

  1. Mäki oon ihan koukussa toho,hupsiss:D
    Suurin osa kuvista onki jo tuttuja koska snäpp❤️
    Muutama päivä päästä nähääääänn can't wait!!❤️❤️

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jepp ite kans:P❤ ja jep, ootan sitä kyllä kun kuuta nousevaa, vai miten se meni:D❤

      Poista
  2. Mä en oo jaksanu /halunnu ladata koko snäppiä ku wapis voi laittaa kuvia ja kirjottaa ja toi tuntuu just aika turhalta ja sitte ois vielä enemmän puhelimella :D eli ehkä en jatkoskaa lataa xd mut ihana sä ❤️

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Älä lataa! Mä suosittelen. se on turhin sovellus minkä oon koskaan tavannut! :D kiitos ihana<3

      Poista

Kerro ajatuksesi minulle♥