tiistai 14. lokakuuta 2014

tylsän aamun lörpötyksiä

Mulla meinasi kieltämättä mennä hieman hermot tuon blogin ulkoasun kanssa. Blogia alottaessani päätin että ulkoasu ei jää tuollaiseksi mikä se ensin oli ja että vaihdan sen jossain vaiheessa vähän siistimmäksi ja mielenkiintoisemmaksi. Noh, nyt sitä säädin, enkä kyllä vieläkään saanut sellaista, minkä olisin halunnut. Mutta tämä saa kelvata vähäksi aikaa. Vai mitä ootte mieltä? Kestääkö tuota katsella jonkun aikaa?
Minä olen siis vielä tämän päivän lastenhoitajana kotona ja huomenna alkaisi ns. syysloma, se loma loma. Torstaina suuntanani on Kuopio ja taatusti kuvia tulee otettua ihan roppa kaupalla!;) Paikan päällä on minun lisäksi kaksi muuta blogin pitäjää, joten kuvausreissuja tulee varmasti. Varoitan siis kuvauspläjäyksestä jo tässä vaiheessa.
Mulla ei varsinaista postauksen aihetta ollut tällä kertaa. Jotain kuitenkin tulin tänne lörpöttelemään. Oon miettiny, että kiinnostaisko teitä sellainen postaus joskus, jossa on vain jotain kuvia ja minun "runoilemia" runoja ja ajatuksia? Mä tykkään runoilemisesta paljon vaikken sitä joka päivä teekkään. Yleensä iltaisin fiiliksen mukaan kirjoittelen ylös joitakin säkeitä mitä mielessä juuri silloin on. Eilen muokkailin ja kirjoittelin pari kuvaa ja voisin julkaista muutaman niistä nyt tänne. Postauksessa kuvat ja teksti olisivat siis erikseen, eli teksti ei tule olemaan kuvan päällä. Toki jos haluatte, mielelläni voin niinkin tehdä. 



(Ystäväni luvalla sain julkaista tämän tänne)



Siinäpä kaksi kuvaa. Mitä tykkäsitte?
 ♥Maikki








8 kommenttia:

  1. Oi kiinostaa! Todelllaki semmosia postauksia ♥♥

    VastaaPoista
  2. Todellaki teet sen postauksen <3 oot nii taitava kirjottaa ja osaat kirjottaa nii kauniisti!
    Ps tulee ihan parasta huomenna! On jo ikävä <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitoksia linkki! ❤ tosiaanki, huippua tulee! Täällä me jo sua ootetaan;) ❤

      Poista
  3. Jooo tee sellanen postaus! <3 Ja jeeee huomennaaaaa!! ;)

    VastaaPoista
  4. Tee se postaus, kuulostaa hyvältä! :)

    VastaaPoista

Kerro ajatuksesi minulle♥