sunnuntai 16. heinäkuuta 2017

ELÄMÄ ON IHANAA



unnamed (7) unnamed (6) IMG_8923 IMG_8884 IMG_8842
Tyhjä fiilis. Samalla niin onnellinen. Joskus tulee vaan sellainen olo, että elämähän on oikeasti aika ihanaa. Arvostus ja kiitollisuus on niissä hetkissä niin suuria. Just nyt mulla on vähän tuollainen olo.
Oikeastaan koko viikonlopun ajan mulla oli sellainen olo. Sen kun sain viettää mun lapsuudenystävän kans, joka on tällä hetkellä Au pairina Berliinissä. Sain hänet tänne kylään ja ensi viikonloppuna matkaan sitten Berliinin. En voi muuta kuin kiittää tätä perhettä siitä, että tänne tuleminen onnistui niidenkin puolesta. Ja ystävääni niistä monista hauskoista hetkistä. On aina hyvä päästä jakamaan samankaltaiset kokemukset jonkun kanssa kasvotusten.
Sain myös perjantaina tietää, että Suomesta mun ystävät tulee käymään kuukauden päästä. Paljon siis tapahtuu kaikkea kivaa tulevan puolen vuoden aikana. 
Ei mulla ole oikein sanoja just nyt tähän kaikkeen. On vaan niin hyvä olla.

    K i i t o s!<3
-Maikki

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kerro ajatuksesi minulle♥