perjantai 11. maaliskuuta 2016

OLONI ON ONNELLINEN

                                      OLONI ON ONNELLINEN

Niin, tosiaan kuinka nopeasti tää aika tässä elämässä meneekään eteenpäin. Tänään tulee tasan kolme viikkoa siitä, kun muutin Kuopioon ja jatkoin elämääni kuopiolaisena. 
Oon nauttinu ihan hullun paljon täällä asumisesta ja tästä ympäristöstä, löytänyt jo uusia kavereita jonkun verran ja tahtoa on tutustua vielä paremminkin. Tää "tyyli elää" täällä kaupungissa on niin jotenkin mun juttu. Nää ihmiset täällä ja useat illat, joita tullut näiden kolmen viikon aikana vietettyä on ollut niin ihania. Oon nähny useammin mulle tärkeitä ystäviä ja viettänyt heidän kanssaan aikaa. Osittain tuntuu, että ne ystävyyssuhteet on lähentyneet entisestään. Koen itseni täällä näiden ihmisten keskellä arvokkaaksi ja tärkeäksi ihmiseksi.
Toissa iltana täällä meidän kämpällä oli ns. "iltakylä". Niin nautin siitä kun kämppä oli täynnä ihania ja ystävällisiä ihmisiä ja turvallisen kuuloista naurua ja jutustelua. Eilen kävin sitten pikaisesti kämppiseni kanssa lautapeli-illassa, josta en ollut koskaan aikaisemmin kuullut oikein mitään ja mukavaa oli.
Ja tämä kämppä, nämä kämppikset. Ihan huippuja ihmisiä!
Voisin hehkuttaa tästä asumisesta vielä enemmänkin, mutta taidan jättää osan väliin.
Tällä hetkellä oloni on erittäin o n n e l l i n e n♥

-Maikki

9 kommenttia:

  1. Oikeesti niin siisti, et oot viihtyny siellä, ja et on kiva kämppä ja kivat kämppikset! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. On kyllä niin kivaa mustakin, että oon viihtyny!<3 Kiitos kivasta kommentista!<3

      Poista
  2. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
  3. Hyvä postaus ja kuulostaa kyl siltä että oot aik onnellinen! Ois oikeesti mukava joskus viettää aikaa sun kans ja tutustuu paremmin :)! Teillä on tosi hieno kämppä ja ihana hommeli että nää viihyt täällä Kpos :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä todellakin olen oonnellinen! Ja niin ois kivaa viettää sunkin kanssa aikaa enemmän ja just tutustua paremmin!:) Kiitos, mäki tykkään asua tossa kämpässä ja myöskin Kuopiossa!:)

      Poista
  4. Voi iltakylä ja pitkään venyneet illat kämpillä❤️
    Aika parasta et asut nykyää täälä, pitäs taas nähä kunhan ehtii! Tää viikko on jo pitkä aina ettei olla nähty xdd

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juuri ne ja iso sydän lauseen perään!♥ Parasta tää elämä Kuopiossa todellakin on, ja nähtiimpäs eilen!:p

      Poista

Kerro ajatuksesi minulle♥