maanantai 12. lokakuuta 2015

♥SYYSLOMA♥

Syysloma, se alkoi virallisesti tänään. On mukava aloittaa loma nukkumalla pitkään ja nauttimalla hiljaisuudesta, ilman mitään ihmeellistä tekemistä. Tykkään elää hetkessä ja päivä kerrallaan. Ei aina tarvitse olla niitä isoja suunnitelmia ja reissuja, mitä sitten toteuttaa. Joskus voi vaan olla. Ja niin mä aion tällä syyslomalla tehdä. Tottakai kaikenlaiset hetken mielijohteesta syntyneet reissut ja ajatukset on kivoja ja jos sellaisia tulee, niin tartun niistä kiinni.
Viime viikonloppuna sain rakkaita ystäviä kylään tänne kämpälle. Vaikka me ei tehtykään mitään ihmeellistä, oli meillä silti valtavan kivaa. Naurettiin täysillä, tehtiin rentouttavia käsi- ja jalkahierontoja, viskattiin puhelimet kaappiin; juteltiin niin kauan kuin kynttilät päättivät sammua ja kehottaa untenmaille, vähän jo s a l a a ensimmäisiä joululaulujakin kuunneltiin.
Hassua, etten tiedä yhtään, mitä viikolla tekisin, mutta nautin silti niin paljon, että saa vain olla. Toivon mukaan jotain tekemistä kuitenkin keksin, en mä tänne "homehtumaan" aio jäädä;) Mutta näillä sanoin toivotan kaikille erittäin hyvää syyslomaa!
Ja hei, ilmeisesti olen saanut uusia lukijoita! Tervetuloa lukemaan mun juttuja. :)
Tässä vielä tunnelmia viikonlopulta.







Heitelkääpä jotain postaus-ideoita, mitä haluaisitte mun tekevän. Ois kiva kuulla, mitä tykkäätte lukea:)
                                                                                 ♥Maikki

4 kommenttia:

  1. Ihana postaus! <3 Joku mielipideteksti tai syvällisempi postaus ois kiva!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon<3 Ja hei kiitti myös tosta, mä yritän väsätä jonkun syvällisemmän postauksen:)

      Poista

Kerro ajatuksesi minulle♥