keskiviikko 3. kesäkuuta 2015

HÖPÖTYSTÄ LÖPÖTYSTÄ

Mua on viime aikoina häirinnyt taas tuo mun banneri ja etenkin talvinen kuva joka siinä oli. Ja koko blogin kokonaisuus, en tiedä oikein olenko ollenkaan tyytyväinen mihinkää. Välillä myös mennyt hermot kun koko ajan täytyisi olla muokkaamassa ulkoasua ja hetkeksi se kelpaakin mutta muutaman viikon päästä kaikki onkin aivan pielessä. 


Oon harkinnu koko blogin lopettamistakin välissä, mutta tiedä sitten mitä tässä vielä käy, kun rakastan niin paljon kirjoittamista varsinkin tänne blogin puolelle. Pelkkä ajatuskin siitä, ettei mulla enää blogia oliskaan tuntuu hassulta ja kaukaiselta. Ja muutaman kerran on vahingossa tullut ajateltua että jollain toisella nyt on niin paljon parempi blogi kuin minulla ettei edes ole järkeä jatkaa. Mutta jälkeenpäin sitten herännyt että eihän kaikkien tarvitse olla samanlaista kuin muilla, vaan pitää myös tehdä asioita mistä itse oikeasti tykkää ja mitkä on itsensä näköisiä. En siis tiedä, onko teistä joku ihmetellyt miksi ulkoasu vaihtelee niin usein ja varmasti on, mutta toivottavasti ymmärrätte tämän minun tuskan. 

Siskon ottamia kuvia kumpikin tässä postauksessa.

Siispä muokkasin jälleen blogin ulkoasua ja aloitan siis melkein kuin uudestaan uudessa blogissa, mutta vanhat postaukset kyllä säilytän. Kokeillaan josko fiilikset vähän paranisivat tätä blogia kohtaan. Ja syvästi pahoittelut tästä sekasorrosta, pitäkää peukkuja!:)
♥Maikki

10 kommenttia:

  1. Tää on ihana just nyt! Sä saatkin tehä tätä hommaa niinkun susta parhaalta tuntuu ja omalla tyylilläs - eihän siinä ois mitään järkee että jokainen blogi ois ihan samanlainen. Tää kelpaa just näin ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihana kuulla nuin!♥ Ja niin toisaalta niimpä, oishan se aika hassu jos jokainen blogi ois samanlainen. Mut hyvä jos kelpaa♥

      Poista
  2. Just ihana ja ihanaihanaihana banneri♥ tyksin sun blogistasi kovasti!

    VastaaPoista
  3. peukutan bannerille!:) ja mun mielestä se on vaan hyvä jos on omanlaisia blogeja ettei kaikki ois ihan sitä samaa. :)

    VastaaPoista
  4. Ihana banneri ❤️ musta sun blogin on just hyvä sillon ku ite tykkäät ja nautit siitä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos♥ Ja ihana kuulla, piristi päivää tosipaljon!

      Poista

Kerro ajatuksesi minulle♥