tiistai 28. huhtikuuta 2015

Tästä se lähtee!

Osaatteko arvata kuinka pitkään olen sinnitellyt ja yrittänyt pitää kiinni siitä, etten postaile blogiin ennen kuin vasta kesäloman alkaessa? Syy siihen, miksi näin olin päättänyt, on että opistossa elämä on sen verran kiireistä ja omaa tietokonetta mulla ei vielä ole niin en ole voinut postailla. Ja olen pyrkinyt yleensä siihen, että postailisin suurinpiirtein säännöllisin väliajoin, ettei tulisi pitkiä taukoja väliin. Näin siinä sitten kävi, en enää pystynyt pitämään näppejäni irti tästä blogista ja postaamisesta ja päätin taas jatkaa kirjoittamista. 


Olen tällähetkellä "omalla lomalla", sillä viikonloppuna mulla oli isoskoulutus Hankasalmella ja sen vuoksi jouduin ottamaan vapaata. Siitä postausta myöhemmin.
 Yritän nyt kirjoitella muutamia postauksia valmiiksi ja julkaisen ne sitten kun ei sitä aikaa kirjoitteluun ole. Ai että, mulla on kyllä tosi paljon uusia ideoita ja juttuja, mitä haluan teille kertoa. Varmaan aika paljon kertoilen viime kuukausista, opistoelämästä ja ylipäätään jaan teille kuvia mun elämästä viime aikoina. 
Opistosta sen verran, että sitä on jäljellä enää vajaa kuukausi, miettikää, kuinka nopeasti aika oikeasti menee?


Kuten kuvista voitte huomata, mä oon saanu rillit. Ihmettelin jo kauemman aikaa, miksi mun pää on kipeä lähes joka päivä. Siihen löytyi syy nopeasti, kun asiasta mammalle vinkkasin. Käytiin näön tarkastuksessa ja parin päivän päästä valitsin mieleiset silmälasit mulle. Tykkään kyllä paljon näistä laseista vaikka onhan ne jo välillä vähän kerenneet ärsyttänytkin. Muokkasin ulkoasuakin vähän, esimerkiksi juuri nuiden silmälasien takia, vähän uutta tuulta mukaan.
Mutta palaillaan seuraavassa postauksessa viime viikonlopun parissa. 

                                                                     ♥Maikki


12 kommenttia:

  1. Ihan huippu ku postasi taas!♥

    VastaaPoista
  2. jeeei kivaa ku tulit takas tänne! sulle kyllä sopii tosi hyvin noi lasit!:)

    VastaaPoista
  3. Jjeee tätä on jo ootettu! xd huippuu ku tulit takas❤️ Hullua et opska loppuu jo kohta:o

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha oon kyl itekki ihan mielissään taas postailemassa jne♥:D Ja niimpä:o

      Poista
  4. Jee ihanaa että oot palannu! Postailet sillon ku siltä tuntuu, pääasia että oot täällä taas ♥ Niin ihanaa päästä kuulemaan kaikesta!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva kuulla. Niin kait se pitää tehdä. Oikeastaan sit kun kesäloma alkaa ni uskoisin et sillon mulla sitä aikaa alkaa olemaan. Siistiä♥

      Poista
  5. Ihana ku postaat taas! Ihana sä ja noi lasit sopii sulle niin hyvin♥ ihan hullua kui nopeeta aika menee..varsinki ku ollu sillai "mukana" teiä opistoelämässä täältä kaukaa ku joka päivä saanu kuulla sieltä kuulumisia kavereilta, ni ei vaa voi uskoo et se vuosi oli näin lyhyt :O mut nauti viimesistä viikoista kunnolla!<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva kuulla! Ja kiitos♥ Ja niimpä, ihan tosi nopeeta kyl menee aika. Mä yritän nauttia parhaani mukaan♥

      Poista

Kerro ajatuksesi minulle♥