torstai 30. lokakuuta 2014

kuulumisia

Kuten varmaan moni on huomannut, postauksia ei ole tullut pitkiin aikoihin. Mulla ei valitettavasti ole ollut kauhean paljon aikaa kirjoitella ja kuvailla vaikka kuinka on tehnyt mieli. On ollut paljon selvitettäviä asioita sekä omia henkilökohtasia vaikeuksia, joiden takia en tänne myöskään ole selvinnyt.
Mulla opisto lähti syysloman jälkeen käyntiin väsyneesti mutta kuitenkin hyvin. Oon jotenkin ollu hirveän ilonen nyt viime päivinä, joka on aika positiivinen yllätys mulle itselle. Tiedättekö sen tunteen kun hymyilyttää väkisin, niin että huulet "meinaa revetä"? Näin minä kuvailisin tämän hetkistä tilannettani.
 Mulla on ollu mielessä nyt jonkun aikaa että olisi kiva taas kirjoitella ja pohdiskella jotain tiettyä aihetta? Kertokaapa millaisia pohdiskeluja te haluaisitte kuulla? Itsellä kun ei ole mielessä yhdenlaistakaan ajatusta, mistä sitä kirjottaisi.
Ja jotta tästä pienestä ja lyhyehköstä postauksesta ei tulisi aivan kuiva ja tekstiä täynnä oleva postaus, laitankin tähän loppuun muutaman kuvan viimepäiviltä. Laatu on mitä on, kun ei joka paikkaan sitä kameraa jaksa raahata.

Silloin kun oli vielä lunta maassa, tulispa sitä äkkiä lisää niin pääsee taas
nauttimaan valkeasta maasta.
Heh, oikeat esiliinat olivat loppuneet,joten nappasimme kaapista
hauskat ja toisenlaiset "liinat" päälle:P Kyllä nauratti, vaikka
ei oikeastaan ollut edes kovin hauska juttu.


Eilen tuli vietetttyä kaverin syntymäpäiviä kämpällä


Kotitalouden tunnilla tehtiin omena hilloa ja jotain marjoja me tungettiin siihen vielä lisäksi.
Aluksi kieltämättä mietin, että voiko tästä mitään hilloa tulla, näytti nimittäin aika epämääräseltä mössöltä. Mutta kyllähän siitä hilloa tuli:P


 Hyvää tulevaa viikonloppua kaikille!

Maikki

6 kommenttia:

  1. Voi ei miten ikävä tuli ku katto noita kuvia!! <3 :( Tuu taas tosi pian käymään täällä!<3

    VastaaPoista
  2. Ihana postaus ja ihana sinä ja mira <3 !!

    VastaaPoista
  3. Ihana saada kuulumisia ja ihana postaus onki :)
    Ois siisti nähä taas joskus ❤

    VastaaPoista

Kerro ajatuksesi minulle♥